Az új generációban bízik a Harley-Davidson

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Csökkent az amerikai Harley-Davidson motorkerékpár-gyártó vállalat bevétele és nyeresége a második negyedévben. A cég éves értékesítési prognózisát is csökkentette.

Csökkenés

A Harley-Davidson motorkerékpár-gyártó vállalat 258,9 millió dollár nyereséget ért el a második negyedévben 1,77 milliárd dollár konszolidált értékesítési árbevétel után, alacsonyabbat a 2016 második negyedévi 280,4 millió dollár nyereségnél és 1,86 milliárd dollár árbevételnél.

Az egy részvényre jutó nyereség 4,5 százalékkal 1,48 dollárra csökkent 1,55 dollárról. A motorkerékpárok értékesítéséből befolyt bevétel 1,577 milliárd dollárra csökkent az idei második negyedévben a tavalyi második negyedévi 1,67 milliárd dollárról. A Harley-Davidson 81 ezer motorkerékpárt értékesített a negyedév folyamán, 6,7 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbi 87 ezernél.

Hosszú távú stratégia

Az Egyesült Államokban 9,3 százalékkal, külföldön 2,3 százalékkal kevesebb motorkerékpárt értékesített a cég. Az első fél évben 153 ezer motorkerékpárt adott el a cég, míg a tavalyi azonos időszakban 171 ezret. Az idén 241-246 ezer motorkerékpárt tervez értékesíteni a cég, 6-8 százalékkal kevesebbet, mint tavaly.

A cég hosszú távú stratégiáját a rajongótábora új generációjának kifejlesztett modellekre építi - mondta Matt Levatich, a cég vezérigazgatója. A Harley-Davidson a nyáron mutatja be a 2018-as modellév új képviselőit.

Ezt olvasta már?

Remekül teljesít a május óta működő új Takarékbank »