CyBERG-ért szólalt meg a csengő a börzén

| forrás:
BÉT
| szerző: | olvasási idő: kb. 2 perc

Sikeres zártkörű tőkebevonást követően a mai nappal megkezdődött a kereskedés a CyBERG Corp. Nyrt., a KAJAHU étterem- és technológiai franchise tulajdonosa részvényeivel a Budapesti Értéktőzsde középvállalati igényekre szabott BÉT Xtend piacán. Rózsa Balázs vezérigazgató és Szabó Erik vezérigazgató-helyettes, a BÉT hagyományainak megfelelően, a New York-i Tőzsde csengőjének pontos másolata megszólaltatásával indította el a kereskedési napot.

Ünnepélyes csengetéssel indult a kereskedés a Budapesti Értéktőzsde Xtend Piacán a CyBERG Corp. Kereskedelmi, Szolgáltató és Vendéglátó Nyilvánosan Működő Részvénytársaság („CyBERG Corp.”) részvényeivel. A cég részvényeivel a mai napon 1.800,- Ft-os áron kezdődött meg a kereskedés, az induló 5,370 milliárd Ft-os piaci kapitalizáció a korábbi zártkörű tőkeemelés alapján alakult ki.

A CyBERG Corp. tájékoztatója közzétételét a Magyar Nemzeti Bank 2018. október 16. napján engedélyezte, ezt követően a társaság 2018. október 24-én változtatta meg működési formáját zártkörűen működő részvénytársaságról nyilvánosan működő részvénytársaságra. A CyBERG Corp. 2018. október 19-én regisztrálta részvényeit a BÉT Xtend piacán, majd 2018. november 7-én zártkörű tőkeemelést hajtott végre, amely során tulajdonrészt vásárolt többek között az OTP Alapkezelő, a Generali Alapkezelő, az Equilor Alapkezelő, az Amundi Alapkezelő és az Accord Alapkezelő egyes befektetési alapjai, az Uniqa Biztosító, valamint a Horizont Magánnyugdíjpénztár és a Prémium Önkéntes Nyugdíjpénztár is.

A tőkeemeléssel, 170.888 darab, a korábban forgalomban lévő „A” sorozatú törzsrészvényekkel azonos sorozatba tartozó, 100,- Ft névértékű, névre szóló, dematerializált részvény kibocsátására került sor. Ezzel a Társaság 281.300.000,- Ft összegű alaptőkéje 298.388.800,- Ft-ra emelkedett, míg a zártkörű tőkeemelés során rendelkezésre bocsátott 307.598.400,- Ft összeg többi része a vállalat tőketartalékába került.

„A CyBERG egy technológiai növekedési sztori, az általunk indított KAJAHU lánc a Facebook és a McDonald’s keveréke. Az a tervünk, hogy létrehozunk egy olyan globális technológiai vállalatot, amely forradalmasítja a klasszikus rendszergasztronómiai üzleti modellt. A bevont tőkéből felépítjük a társaság központi menedzsmentjét, elindítjuk a franchise hálózat nemzetközi értékesítését és továbbfejlesztjük a hibrid modellünk digitális szolgáltatásait.”– vázolta fel a terveket Rózsa Balázs, a Társaság vezérigazgatója.

„Örömmel tölt el bennünket az a tény, hogy egy újabb cég kereskedése indul el a BÉT Xtend középvállalati piacon egy sikeres tőkebevonást követően. A CyBERG Corp. egy korai fázisú, új üzleti modellű cég, amely gazdasági mutatói és nyilvánvaló szakmai sikerei által sikeresen szólitott meg a magánbefektetők mellett számos hazai intézményi befektetőt is a BÉT Xtenden. Bízunk benne, hogy a CyBERG a friss tőke birtokában folytatni tudja a dinamikus

A 2015-ben alapított CyBERG Corp. Nyrt. a KAJAHU rendszergasztronómiai franchise tulajdonosa és fejlesztője. A KAJAHU egy digitális közösségi étteremlánc koncepció, amely a technológia és a vendéglátás összeházasításán keresztül egy egyedülálló hibrid modellként számít úttörőnek a világpiacon. A rendkívül dinamikusan növekvő vállalat 2018-ban öt országra vonatkozóan értékesített területfejlesztői franchise-jogot, így a következő években Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Ausztriában és Magyarországon legalább 83 CyBERG Nyrt. egység nyílik. Az első, budapesti étterem több szakmai díjat nyert az elmúlt három évben (MasterCard: Év kereskedője, DreamJobs: Szerethető munkahely).

Ezt olvasta már?

Kajahu avagy Cybergcorp »