Felpörgött a H&M

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Erős negyedévet zárt a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc, profitja 35 százalékkal nőtt éves szinten eladásainak jelentős bővülésére, az online szolgáltatás felfuttatására és több új bolt megnyitására.

A február 28-án záródott negyedévben a cég 3,6 milliárd korona (420 millió dollár) adózás utáni eredményt ért el az egy évvel korábbi 2,6 milliárd korona után.

A H&M értékesítési árbevétele 25 százalékkal 40,2 milliárd koronára nőtt.

Karl-Johan Persson vezérigazgató kedden elmondta: sikerül teljesíteni azt a két éve kitűzött célt, hogy az idei év végére 400 új üzletet nyitnak világszerte és a cég belép az online piacra Portugáliában, Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Szlovákiában, Magyarországon, Bulgáriában és Belgiumban. Elhangzott: az év közepéig megnyílnak az első H&M boltok Peruban, Dél-Afrikában és Indiában.

Ezt olvasta már?

Megugrott a munkanélküliségi ráta Svédországban »

4IG 628 (-1,10 ) AKKO Invest 462 (0,98 ) ANY 1275 (0,39 ) APPENINN 363 (1,11 ) AutoWallis 80 (-2,32 ) BIF 304 (1,33 ) CIGPANNONIA 182 (4,00 ) DELTA 96 (-0,83 ) EHEP 2510 (-2,33 ) ENEFI 330 (3,12 ) FUTURAQUA 70 (2,21 ) GSPARK 3370 (-0,88 ) Gloster 2300 (-8,00 ) MOL 1858 (-0,11 ) MTELEKOM 385 (1,18 ) NORDTELEKOM 30 (-5,05 ) NUTEX 31 (0,16 ) OPUS 262 (0,58 ) OTP 10760 (-1,28 ) PANNERGY 620 (0,32 ) RABA 868 (0,46 ) RICHTER 6795 (-1,45 ) SET Group 68 (-2,72 ) TAKAREK 495 (1,02 ) WABERERS 900 (0,22 )