Gyenge maradt a MOL - technikai elemzés

| szerző: | olvasási idő: kb. 1 perc

Nem tudott tartósan kilépni korrekciós trendjéből az olajvállalat árfolyama, így továbbra is aggodalomra ad okot a papír technikai képe.

15 perces

Csökkenő trendvonalát kóstolgatta a csütörtöki kereskedésben a MOL árfolyama, egyelőre azonban nem sikerül a fölé zárás, a kezdeti emelkedés után mínuszba fordult a tegnapi nap, melyet a napi minimumra zárás követett 2868 forintnál. Nem érkezett tehát rövidtávra pozitív jelzés a korrekciós trend megtörésével, továbbra is ez lehet az elsődleges kihívás a papír számára. Lefelé a 2830-as szint a lokális aljnál jelent támaszt, ennek elesésével folytatódhat a lejtmenet a továbbiakban is. Egyelőre tehát nem kaptunk megnyugtató jelzést a MOL grafikonjától, továbbra sem festenek szépen a kilátások a csökkenő trendben maradással.

Támasz: 2830

Ellenállás: 2900 (trendvonal); 3000

Napi

Gyenge maradt az olajvállalat árfolyama csütörtökön is, a korábban letört 200 napos mozgóátlagra és emelkedő trendvonalra nem tudott nyomást helyezni tegnap sem. Ez alapján maradt a technikai kép negatív ezek alatt a támaszok alatt, melyek hosszú távú technikai tényezők, tartós elesésük így jelentős teret is kijelölhet lefelé. 2830, a korábbi résnek az alja tudta tartani a letörést követően a papírt, ennek a szintnek az elesésével nyílhat ki a tér 2575, vagy akár 2500 felé is. Az indikátorok is tartják a negatív jelzést, egyelőre tehát túlzottan nincs ok a napos grafikon alapján az optimizmusra.

Támasz: 2830

Ellenállás: 2944 (MA 200)

ARC

Markus Villig, napjaink egyik leggyorsabban növekvő...

FIGYÚZZ ! ! !

Már közhely, hogy a mesterséges intelligencia miatt munkahelyek szűnnek meg.

Felismeri az élelmiszerekben található allergéneket a uSchool vállalakozói...

KRIPTOVALUTÁK VILÁGA

Történelmi jelentőségű kijelentést tett az amerikai tőkepiaci felügyelet...

Meghekkelték a hét végén a Coinrail dél-koreai kriptodeviza-váltó platformot,...

ÜZLET

Jelentősen erősödött az M&A piac.

Ezt olvasta már?

Kiemelten fontos szintnél a BMW »