Meglepő számokat jelentett az Apple

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Vártnál kedvezőbb negyedéves adatokat közölt az Apple az idei első negyedévről a keddi New York-i tőzsdezárás után. A Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat pedig azt jelentette, hogy növelte forgalmát és nyereségét az idei első negyedévben a termékei iránti erős ázsiai és amerikai kereslet hatására.

Nem vártak ennyit az Apple-től

A cég adózott eredménye a március végével záródott három hónapban 2,73 dollárra nőtt részvényarányosan az egy évvel korábbi 2,10 dollárról. Elemzők kisebb profitot, 2,68 dollárt vártak egy részvényre vetítve.

Az Apple negyedéves bevétele 61,1 milliárd dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 52,9 milliárd dollárról, nagyobb lett a piac által várt 60,8 milliárd dollárnál.

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

A negyedévben az Apple 52,2 millió iPhone készüléket értékesített. Ez több az egy évvel korábbi 50,7 milliónál, de kevesebb a várt 52,3 milliónál.

Az iPhone készülékek átlagára 728 dollár volt, alacsonyabb az elemzői várakozások átlagában szerepelt 742 dollárnál.

Szép számok jöttek a Hugo Boss-tól is

A német divatcég szerdán azt közölte, hogy az első negyedévben az adó- és kamatfizetés, valamint értékcsökkenés előtti eredménye (EBITDA) 99 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 97 millió euróról.

A cég értékesítési árbevétele 5 százalékkal, 650 millió euróra nőtt. Értékesítése az ázsiai és csendes-óceáni térségben 12 százalékkal, az amerikai kontinensen 7 százalékkal bővült.

A Hugo Boss a 2016-os vezetőváltás óta a luxus ruházati cikkekről és a női divatról folyamatosan helyezi vissza profiljának súlypontját az elegáns férfiruházati cikkek gyártására.

Az idei első negyedévben a Boss név alatt futó termékek eladása 7 százalékkal nőtt, a fiatalabb nemzedék számára készített termékek eladása 6 százalékkal csökkent. A negyedévben a férfiruházati cikkekből 6 százalékkal többet adtak el, mint egy évvel korábban, a nőknek szánt termékekből viszont 3 százalékkal kevesebbet.

A Hugo Boss februárban jelentette be, hogy felbontja az együttműködést Jason Wu divattervezővel, akinek az volt a feladata 2013 óta, hogy felfuttassa a női kollekciót.

Ezt olvasta már?

Remek napot futott Európa »

4IG 610 (-0,81 ) AKKO Invest 456 (-0,76 ) ALTEO 734 (-2,13 ) ANY 1200 (-2,44 ) APPENINN 345 (0,88 ) AutoWallis 77 (-1,28 ) CIGPANNONIA 210 (10,53 ) CyBERG 1200 (0,84 ) DELTA 99 (2,71 ) Duna House A 3220 (2,55 ) EHEP 2490 (0,40 ) FORRAS/OE 1060 (1,92 ) FUTURAQUA 66 (-2,08 ) GSPARK 3220 (0,31 ) Gloster 2500 (0,81 ) KULCSSOFT 1535 (2,33 ) MASTERPLAST 594 (-1,66 ) MOL 1794 (-2,18 ) MTELEKOM 385 (0,92 ) NORDTELEKOM 29 (-0,68 ) NUTEX 29 (-1,34 ) OPUS 245 (-1,21 ) ORMESTER 11850 (-2,07 ) OTP 10950 (1,77 ) OTT1 194 (-2,12 ) RABA 862 (3,61 ) RICHTER 6480 (-3,28 ) SET Group 71 (1,43 ) WABERERS 860 (-1,38 ) ZWACK 16650 (-0,30 )