A londoni metróban is minket népszerűsítenek

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A British Airways Holidays-szel együttműködve októbertől két és fél hónapig tartó integrált kampányt indított a MT Zrt. londoni külképviselete, hogy a budapesti karácsonyi vásárokat és Budapestet mint téli városlátogató programot népszerűsítse az Egyesült Királyságban - tudtuk meg a Magyar Turizmus Zrt.-től.

Az együttműködés keretében két héten keresztül Budapest-hirdetések szerepeltek a közel 1,5 millió látogatót elérő Skyscanner.com weboldalán. A kampány teljes időszaka alatt a British Airways Holidays karácsonyi vásárokról szóló aloldalán, a BA saját Budapest-aloldalán, a londoni metrón, valamint az AOL weboldal bejelentkezési oldalán keresztül is népszerűsíti a budapesti karácsonyi vásárok kínálatát.

Az idei kampány eredményeként az októberi szobafoglalások száma november hónapra +199%-os növekedést mutat szeptemberhez képest; a novemberi termék (szoba, transzfer, városnézés) foglalások száma +9%-kal, a decemberi foglalások száma eddig +12%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest.

A British Airways Holidays az Egyesült Királyság egyik legnagyobb utazásszervezője, amely budapesti városlátogató csomagokat és a legmagasabb igényeket kielégítő turisztikai termékeket értékesít. Összesen 60 budapesti hotel ajánlata közül válogathatnak az érdeklődők. A szállásajánlatokon kívül étterem- és széles körű programajánlatokkal is segítik az utazások megtervezését. A British Airways napi 3 közvetlen járatot üzemeltet London-Heathrow repülőteréről Budapestre, a tervek szerint a 2016. nyári menetrendben napi 4 járat fog szerepelni.

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Több mint ötmillió látogató, rekord a gyógyfürdőkben »