A networking a siker kulcsa?

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Hatalmas érdeklődés övezte az év legfontosabb, és egyben Magyarország legnagyobb networking eseményét, ahol a résztvevők szervezett keretek között bővíthették kapcsolati tőkéjüket, miközben azonnal hasznosítható gyakorlati tanácsokat szerezhettek hazai és nemzetközi vállalkozók esettanulmányaiból, üzleti tapasztalataiból - áll a BNI Magyarország közleményében.

Üzleti sikerközösségek hálózata

Félezer résztvevő, 8 előadó, 9 óra tudatos kapcsolatépítés, 1 kulcsmondat – röviden így lehetne összefoglalni az október 18-án immáron kilencedik alkalommal megrendezett Országos Networking Konferencia statisztikáit.

A szervezők idén a hatékony vállalkozói gondolkodás és tudás köré építették fel az esemény tematikáját.

A színpadra olyan elismert magyar előadók léptek, mint Avidor András networking szakértő, Dudás László, a Zepter Magyarország ügyvezető igazgatója, Kósa Erika, a Kósa Erika Akadémia alapítója, és Mérő László matematikus, pszichológus.

Mellettük itt volt még a BNI svájci, lichtensteini és marokkói működését irányító svájci üzletember, Peter Hermetschweiler.

Félreértelmezik

"A networking népszerű, de sok vonatkozásban félreértelmezett kifejezés. A névjegykártyacsere, meg a smúzolás nem networking, hiába írjuk bele a programok és az állófogadás címszavak alá"  – mondta Avidor András, a BNI magyarországi igazgatója a konferencia kapcsán.

"A networking pont azt jelenti, hogy dolgozunk ezeken a kapcsolatokon. Nem csak a kinyitásukon, hanem a tartalommal való feltöltésükön is, hogy adni is tudunk és akarunk benne másoknak. A BNI Magyarország és tagjai ennek köszönhetik sikereiket" - tette hozzá.

A BNI-tag vállalkozások jutalékmentes üzleti ajánlásaiból egymásnak generált egy éven belüli árbevétele már 2016-ban is túllépte a 30 milliárd forintot, és így van ez 2017-ben is. A friss tudás megszerzésén túl így aztán ünnepelni is volt mit az idei konferencián.

Még mindig a kapcsolati tőke a siker egyik legfontosabb tényezője
Aki ad, az nyer! Nemcsak jól hangzik, hanem pénzben is kifejezhető bevételt biztosít azok számára, akik üzleti, vállalkozói gyakorlatukban következetesen alkalmazzák ezt a gyakorlatot. Az idei év első 6 hónapjában a 25 milliárdot is meghaladta az a forgalom, amit a legnagyobb networking szervezet tagjai egymásnak nyújtott ajánlásaikkal segítettek elő - áll a BNI Magyarország közleményében.

Ezt olvasta már?

Miért nem vállalkoznak a fiatalok? »