Bevételnövelés CRM-mel

| olvasási idő: kb. 1 perc

A CRM több, mint egy szoftver. Egyrészt szemléletmód váltás, mert a vállalat mindennapi életének részévé kell válnia. Másrészt technológia, ami professzionálisan támogatja az ügyfélkezelési stratégia megvalósítását. A MiniCRM egyedisége abban rejlik, hogy ami az ügyfélkezeléssel kapcsolatban fontos lehet, megtalálható a rendszerben. (x)

Élő adatok, centralizált adatbázis

Az ügyfélközpontú gondolkodás vállalatunk legfontosabb tőkéjét állítja a középpontba: az ügyfeleket. Az ő történetükben rejlenek azok a releváns információk, melyeket jövőbeli eladásaink növelésére használhatunk. A központi adatbázis hiánya, illetve a véglegesített adattárolás módszere az a két tipikus hiba, ami a vállalati ügyfélkezelés profi kivitelezését nehezíti.

A felhő alapú MiniCRM bevezetésével mindkét probléma könnyedén orvosolható. Ebben a szoftverben nincs limit: a vevőkkel kapcsolatos összes információ (melyeket időről időre bővíthetünk) könnyen elérhető módon, cégszinten rögzül. Integrálni tudjuk a már használatban levő eszközökkel, szoftverekkel; okostelefonokkal, Gmaillel, Outlookkal, naptárszoftverekkel - ezáltal csak részleges váltásra van szükség, könnyebb elfogadni a használatát és egyszerűbbé is teszi munkánkat.

Lépésről lépésre

A MiniCRM az érdeklődőket és a vevőket vásárlási potenciáljuknak megfelelően automatikusan státuszokba rendezi. Az érdeklődők objektív - pl. cégméret, árbevétel, ügyfélszám alapján -ügyfélminősítése (Nem célcsoport, Célcsoport, VIP) után elkötelezettségük szerint is kategorizáljuk őket (Érdektelen, Bizonytalan, Elkötelezett). A MiniCRM megmutatja kire fókuszáljunk a legjobb értékesítési eredmények elérése végett, emellett láthatjuk azt a "rést" is, ahol kiesnek a potenciális ügyfelek.

Eladást segítő automatizmusok

A MiniCRM-ben beállított automatizmusok érdemben tudják javítani az értékesítést és az ügyfélkezelést. A rendszer az általunk beállított feltételek alapján (adatlapok, státuszok) automatikusan és tömegesen oszt ki teendőket a kollégáknak, küld személyre szóló, célzott emaileket és SMS-eket ügyfeleinek.

Több bevételt termelhetünk, ha a lehető legrövidebb idő alatt válaszolunk egy ajánlatkérésre, ha a honlapra regisztrálóknak rögvest tájékoztatást nyújtunk és ha hírlevelet küldünk a még hezitáló érdeklődőknek. A MiniCRM-ben beállított automatizmusok segítségével kiaknázhatjuk az upsell (felülértékesítés) és a cross-sell (keresztértékesítés) nyújtotta lehetőségeket, emelhetjük az értékesítésünk lezárási arányát.

A felhő a nyerő

A MiniCRM egy olyan hathatós segítséget nyújtó, sokrétű szoftver, ami hozzájárul, hogy jobbak legyünk a konkurenciánál. Kiváló megoldás mindazoknak, akik egy könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, mégis sokrétű szoftvert szeretnének - legyen szó kis- és középvállalkozásról vagy nagyvállalatról. Míg az előbbieknek komplex, integrált megoldást nyújt, addig a nagyvállalatok esetében a sales csapatnak a leadek kezeléséhez nélkülözhetetlen.

Lakáshitel-kalkulátor
Ezt olvasta már?

Kellemes meglepetést okozott a Deere »

4IG 592 (-2,95 ) AKKO Invest 484 (-1,63 ) ALTEO 852 (-2,07 ) APPENINN 349 (-3,72 ) AutoWallis 102 (-2,40 ) CIGPANNONIA 182 (-2,05 ) CSEPEL 382 (-15,86 ) DM-KER 4000 (-11,11 ) Duna House A 3810 (0,53 ) EHEP 7400 (-4,52 ) ENEFI 394 (-1,50 ) ESTMEDIA 118 (-5,75 ) FORRAS/OE 1770 (-8,29 ) FUTURAQUA 101 (-1,94 ) GSPARK 5100 (-2,67 ) KPACK 18000 (-9,09 ) KULCSSOFT 2560 (-6,57 ) MASTERPLAST 738 (-2,38 ) MOL 2566 (-4,82 ) MTELEKOM 429 (-1,94 ) NORDTELEKOM 49 (0,72 ) NUTEX 37 (-4,88 ) OPUS 272 (-3,95 ) ORMESTER 10400 (6,67 ) OTP 14920 (-2,61 ) OTT1 196 (-5,31 ) PANNERGY 728 (-2,93 ) RABA 1090 (-2,24 ) RICHTER 6890 (-2,34 ) SET Group 97 (-3,96 ) TAKAREK 494 (-1,59 ) WABERERS 1090 (0,46 ) ZWACK 17600 (-0,28 )