Bevételnövelés CRM-mel

| olvasási idő: kb. 1 perc

A CRM több, mint egy szoftver. Egyrészt szemléletmód váltás, mert a vállalat mindennapi életének részévé kell válnia. Másrészt technológia, ami professzionálisan támogatja az ügyfélkezelési stratégia megvalósítását. A MiniCRM egyedisége abban rejlik, hogy ami az ügyfélkezeléssel kapcsolatban fontos lehet, megtalálható a rendszerben. (x)

Élő adatok, centralizált adatbázis

Az ügyfélközpontú gondolkodás vállalatunk legfontosabb tőkéjét állítja a középpontba: az ügyfeleket. Az ő történetükben rejlenek azok a releváns információk, melyeket jövőbeli eladásaink növelésére használhatunk. A központi adatbázis hiánya, illetve a véglegesített adattárolás módszere az a két tipikus hiba, ami a vállalati ügyfélkezelés profi kivitelezését nehezíti.

A felhő alapú MiniCRM bevezetésével mindkét probléma könnyedén orvosolható. Ebben a szoftverben nincs limit: a vevőkkel kapcsolatos összes információ (melyeket időről időre bővíthetünk) könnyen elérhető módon, cégszinten rögzül. Integrálni tudjuk a már használatban levő eszközökkel, szoftverekkel; okostelefonokkal, Gmaillel, Outlookkal, naptárszoftverekkel - ezáltal csak részleges váltásra van szükség, könnyebb elfogadni a használatát és egyszerűbbé is teszi munkánkat.

Lépésről lépésre

A MiniCRM az érdeklődőket és a vevőket vásárlási potenciáljuknak megfelelően automatikusan státuszokba rendezi. Az érdeklődők objektív - pl. cégméret, árbevétel, ügyfélszám alapján -ügyfélminősítése (Nem célcsoport, Célcsoport, VIP) után elkötelezettségük szerint is kategorizáljuk őket (Érdektelen, Bizonytalan, Elkötelezett). A MiniCRM megmutatja kire fókuszáljunk a legjobb értékesítési eredmények elérése végett, emellett láthatjuk azt a "rést" is, ahol kiesnek a potenciális ügyfelek.

Eladást segítő automatizmusok

A MiniCRM-ben beállított automatizmusok érdemben tudják javítani az értékesítést és az ügyfélkezelést. A rendszer az általunk beállított feltételek alapján (adatlapok, státuszok) automatikusan és tömegesen oszt ki teendőket a kollégáknak, küld személyre szóló, célzott emaileket és SMS-eket ügyfeleinek.

Több bevételt termelhetünk, ha a lehető legrövidebb idő alatt válaszolunk egy ajánlatkérésre, ha a honlapra regisztrálóknak rögvest tájékoztatást nyújtunk és ha hírlevelet küldünk a még hezitáló érdeklődőknek. A MiniCRM-ben beállított automatizmusok segítségével kiaknázhatjuk az upsell (felülértékesítés) és a cross-sell (keresztértékesítés) nyújtotta lehetőségeket, emelhetjük az értékesítésünk lezárási arányát.

A felhő a nyerő

A MiniCRM egy olyan hathatós segítséget nyújtó, sokrétű szoftver, ami hozzájárul, hogy jobbak legyünk a konkurenciánál. Kiváló megoldás mindazoknak, akik egy könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, mégis sokrétű szoftvert szeretnének - legyen szó kis- és középvállalkozásról vagy nagyvállalatról. Míg az előbbieknek komplex, integrált megoldást nyújt, addig a nagyvállalatok esetében a sales csapatnak a leadek kezeléséhez nélkülözhetetlen.

Lakáshitel-kalkulátor
Ezt olvasta már?

Kiderül, miért félünk a kártyaadataink elmentésétől »

AKKO Invest 30200 (-0,66 ) ALTEO 764 (-0,26 ) ANY 1300 (0,39 ) APPENINN 438 (-1,13 ) BIF 301 (0,33 ) CIGPANNONIA 315 (-0,16 ) Duna House A 3780 (1,07 ) EHEP 9000 (-2,17 ) ELMU 32600 (1,24 ) EMASZ 28000 (0,72 ) ENEFI 472 (-4,84 ) ESTMEDIA 119 (-0,34 ) FORRAS/OE 1600 (-3,61 ) FUTURAQUA 111 (-2,63 ) GSPARK 4490 (-1,10 ) MOL 2956 (-1,66 ) MTELEKOM 435 (-0,11 ) NORDTELEKOM 46 (-1,83 ) NUTEX 31 (0,32 ) OPUS 386 (-1,48 ) OTP 12720 (-1,40 ) OTT1 274 (-2,15 ) PANNERGY 746 (0,27 ) RABA 1150 (1,32 ) RICHTER 4948 (0,57 ) TAKAREK 602 (-2,90 )