-->

Egyre több az elégedetlen vásárló

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Jelentősen nőtt a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) érkező panaszok száma, ami az amúgy is bővülő online kereskedelmi forgalmat még inkább növelő koronavírus-járvánnyal magyarázható.

Ilyen helyzetben rendkívül fontos, hogy a fogyasztók tisztában legyenek azzal, hogy mit vásárolnak - fűzte hozzá. Mint mondta, a GVH már márciusban felhívta a fogyasztók figyelmét az internetes vásárlás buktatóira, illetve a hirdetőket is emlékeztették a jogszerű hirdetés szabályaira. Az elmúlt időszakban megjelentek a koronavírussal kapcsolatos félrevezető, szélsőséges reklámok, de emellett étrend-kiegészítő vásárlásával és online szállásfoglalással kapcsolatban is érkeztek panaszok - mondta. A hivatal jelenleg négy eljárást folytat tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt weboldal üzemeltetőkkel szemben.

Random Capital
Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Borúsabb jövőt jósol az IMF Magyarország számára »