Jelentős az érdeklődés a magyar piac iránt Amerikában

| forrás:
Koczka Máté
| olvasási idő: kb. 2 perc

Nemrég Anaheimben rendezték meg több mint 1300 turisztikai kiállító és több mint 6500 érdeklődő részvételével az amerikai turisztikai szakma számára legjelentősebb vásárt, az IPW-t. Magyarországot idén 17 fő képviselte a helyszínen, a látogatásnak pedig meglett az eredménye, hiszen számos sikeres tárgyalást is folytattak.

Amerikai nemzeti parkok, utazási irodák, vidámparkok, bevásárlóközpontok, légitársaságok, szállodaláncok és gépkocsikölcsönzők mutathatták be a világnak hónap elején, mire képes valójában az Egyesült Államok turisztikai ipara. A kiállítók mintegy 70 ország turisztikai szakembereivel léphettek kapcsolatba, köztük például Magyarország képviselőivel is, ezzel elősegítve az Amerikába beutazó közönség számának növelését.

Hazánkat a Discover America Magyarország és az USA nagykövetségének jóvoltából 17 fő képviselte az International Pow Wow (IPW) elnevezésű nagyszabású rendezvényen a kaliforniai Anaheimben.

A magyar szakemberek könnyen megtalálták a közös hangot az amerikai kiállítókkal, ami részben annak is betudható, hogy a tavalyi évben a beutazások száma Magyarországról jelentős mértékben, több mint 15 százalékkal növekedett, ezért az ottani vállalkozók nagyobb potenciált látnak a magyar turistákban.

„Bátran mondhatjuk, hogy ez volt az utóbbi évek egyik legjobb vására. Remek volt a fogadtatás a kiállítók részéről, jelentős az érdeklődés a magyar piac iránt. Több sikeres tárgyalást is folytattunk, ennek következtében szeptemberben Key West bemutatkozik Budapesten a sajtó és az utazási irodák képviselőinek. Sőt, a közeljövőben reményeink szerint több amerikai szolgáltatóval és idegenforgalmi hivatallal is találkozhatunk Magyarországon” – mondta Farkas Miklós, a DAC Hungary elnöke.

Mint fogalmazott, az egész vásáron pozitív volt a hangulat, az amerikai beutazó piacon folyamatos a növekedés és ezt a tendenciát várják az elkövetkező években is.

Farkas Miklós arról is beszélt, a szolgáltatók folyamatosan fejlesztenek, állandóan újdonságokkal találkozhatunk. Ez igaz a szállodaipar résztvevőire és a programszolgáltatókra egyaránt.

„Egyre népszerűbbek a lakóautós nyaralások, főleg a nyugati parti nemzeti parkokba érdemes így ellátogatni, de az egész országban vannak felvételi és leadási pontok. Hatalmas a választék, a legegyszerűbb a kétszemélyes, alapfelszereltséggel rendelkező lakóautótól a több mint tíz méteres, minden igényt kielégítő járműig bármit választhatunk” – mesélte.

Példaként említette továbbá, hogy egyre több helyen találkozhatunk az amerikai borturizmussal, a Napa és a Sonoma völgy mellett több más neves borrégió is képviselte magát a kiállításon.

A DAC Hungary elnöke szerint nem véletlenül egyre népszerűbb úti cél az Egyesült Államok, hiszen rengeteg a látnivaló, a program, jó a konyha és egyre magasabb színvonalúak a szolgáltatások.

Farkas Miklós mindenkinek azt javasolja, aki Amerikába szeretne utazni, forduljon a Discover America Magyarország valamelyik tag utazási irodájához, ahol készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére.

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Találgatnak, miért állt le az ingatlanpiac »

4IG 1044 (-0,76 ) AKKO Invest 26800 (-4,29 ) ALTEO 750 (0,27 ) ANY 1245 (0,40 ) APPENINN 464 (-0,75 ) AutoWallis 118 (-1,26 ) CIGPANNONIA 355 (-2,74 ) CSEPEL 638 (-7,27 ) EHEP 18100 (-3,72 ) ENEFI 612 (-3,47 ) ESTMEDIA 112 (-3,62 ) FUTURAQUA 95 (-5,75 ) GSPARK 3770 (-0,79 ) KPACK 16800 (-2,33 ) MASTERPLAST 720 (-0,28 ) MOL 3078 (1,58 ) NORDTELEKOM 41 (-2,15 ) NUTEX 29 (0,35 ) OPUS 432 (-0,92 ) ORMESTER 3100 (-0,64 ) OTP 12740 (0,71 ) OTT1 244 (-2,01 ) PANNERGY 746 (-0,27 ) SET Group 610 (2,69 ) WABERERS 1130 (-2,59 ) ZWACK 16650 (0,60 )