Jelentős az érdeklődés a magyar piac iránt Amerikában

| forrás:
Koczka Máté
| olvasási idő: kb. 2 perc

Nemrég Anaheimben rendezték meg több mint 1300 turisztikai kiállító és több mint 6500 érdeklődő részvételével az amerikai turisztikai szakma számára legjelentősebb vásárt, az IPW-t. Magyarországot idén 17 fő képviselte a helyszínen, a látogatásnak pedig meglett az eredménye, hiszen számos sikeres tárgyalást is folytattak.

Amerikai nemzeti parkok, utazási irodák, vidámparkok, bevásárlóközpontok, légitársaságok, szállodaláncok és gépkocsikölcsönzők mutathatták be a világnak hónap elején, mire képes valójában az Egyesült Államok turisztikai ipara. A kiállítók mintegy 70 ország turisztikai szakembereivel léphettek kapcsolatba, köztük például Magyarország képviselőivel is, ezzel elősegítve az Amerikába beutazó közönség számának növelését.

Hazánkat a Discover America Magyarország és az USA nagykövetségének jóvoltából 17 fő képviselte az International Pow Wow (IPW) elnevezésű nagyszabású rendezvényen a kaliforniai Anaheimben.

A magyar szakemberek könnyen megtalálták a közös hangot az amerikai kiállítókkal, ami részben annak is betudható, hogy a tavalyi évben a beutazások száma Magyarországról jelentős mértékben, több mint 15 százalékkal növekedett, ezért az ottani vállalkozók nagyobb potenciált látnak a magyar turistákban.

„Bátran mondhatjuk, hogy ez volt az utóbbi évek egyik legjobb vására. Remek volt a fogadtatás a kiállítók részéről, jelentős az érdeklődés a magyar piac iránt. Több sikeres tárgyalást is folytattunk, ennek következtében szeptemberben Key West bemutatkozik Budapesten a sajtó és az utazási irodák képviselőinek. Sőt, a közeljövőben reményeink szerint több amerikai szolgáltatóval és idegenforgalmi hivatallal is találkozhatunk Magyarországon” – mondta Farkas Miklós, a DAC Hungary elnöke.

Mint fogalmazott, az egész vásáron pozitív volt a hangulat, az amerikai beutazó piacon folyamatos a növekedés és ezt a tendenciát várják az elkövetkező években is.

Farkas Miklós arról is beszélt, a szolgáltatók folyamatosan fejlesztenek, állandóan újdonságokkal találkozhatunk. Ez igaz a szállodaipar résztvevőire és a programszolgáltatókra egyaránt.

„Egyre népszerűbbek a lakóautós nyaralások, főleg a nyugati parti nemzeti parkokba érdemes így ellátogatni, de az egész országban vannak felvételi és leadási pontok. Hatalmas a választék, a legegyszerűbb a kétszemélyes, alapfelszereltséggel rendelkező lakóautótól a több mint tíz méteres, minden igényt kielégítő járműig bármit választhatunk” – mesélte.

Példaként említette továbbá, hogy egyre több helyen találkozhatunk az amerikai borturizmussal, a Napa és a Sonoma völgy mellett több más neves borrégió is képviselte magát a kiállításon.

A DAC Hungary elnöke szerint nem véletlenül egyre népszerűbb úti cél az Egyesült Államok, hiszen rengeteg a látnivaló, a program, jó a konyha és egyre magasabb színvonalúak a szolgáltatások.

Farkas Miklós mindenkinek azt javasolja, aki Amerikába szeretne utazni, forduljon a Discover America Magyarország valamelyik tag utazási irodájához, ahol készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére.

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Aki most adná el lakását, lecsúszott a nagy üzletről »

4IG 831 (-0,95 ) AKKO Invest 29600 (2,78 ) APPENINN 429 (-0,69 ) AutoWallis 102 (-1,92 ) CIGPANNONIA 262 (-0,76 ) CyBERG 1500 (-1,32 ) EHEP 9000 (-8,16 ) ELMU 34200 (0,59 ) EMASZ 31400 (0,64 ) ENEFI 440 (1,15 ) ESTMEDIA 118 (2,43 ) FORRAS/T 1510 (0,67 ) FUTURAQUA 100 (-1,77 ) GSPARK 4630 (-0,43 ) KPACK 19600 (-0,51 ) MASTERPLAST 760 (-1,30 ) MOL 2846 (-1,52 ) MTELEKOM 445 (-0,22 ) NORDTELEKOM 45 (0,34 ) NUTEX 29 (1,03 ) OPUS 321 (-5,09 ) ORMESTER 7300 (4,29 ) OTP 13150 (-0,38 ) OTT1 258 (1,58 ) RABA 1085 (-0,91 ) RICHTER 4932 (1,86 ) SET Group 114 (0,53 ) TAKAREK 576 (0,70 ) WABERERS 1380 (-0,72 ) ZWACK 17100 (-0,29 )