Környezettudatosságból ötös - bizonyított a L'Oreal

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

A L'Oréal közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A "Sharing Beauty with All" program eredményei komoly előrelépést tükröznek a fenntartható innováció és a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.

„2017-ben újra bebizonyítottuk, hogy a gazdasági sikerek és a környezeti teljesítmény kéz a kézben jár” - mondta a csoport vállalati felelősségvállalásért felelős vezetője

„Szeretnénk bebizonyítani, hogy a felelős fejlődés nem csak lehetséges, de szükséges is, a fenntarthatóság pedig a jövőt alakítja” - tette hozzá Alexandra Palt.

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

Egyedülálló kezdeményezés 

A Fast Company amerikai üzleti magazin minden évben elismeri azokat az ötleteket, amelyek hosszútávú, rendszerszintű változásokat eredményeznek, vagy valamilyen égető problémára nyújtanak megoldást.

A L’Oréal SPOT (Sustainable Product Optimisation Tool) projektje megkapta a World Changing Ideas (világmegváltó ötletek) díjat. A SPOT egy olyan értékelési eszköz, amelyet a L’Oréal azért fejlesztett ki, hogy mérje a kozmetikai termékek környezeti és társadalmi hatásait.

Az eszköz a termék életciklusának minden szakaszát vizsgálja, a fejlődést négy területen követi végig: csomagolás, a termék ökológiai lábnyoma, összetevők forrása és a termék társadalmi haszna.

A projekten 2014 óta dolgoztak a L’Oréal csapatai, amelynek eredményeként 2017-ben az új vagy megújított termékek 100 százalékánál alkalmazták a SPOT-ot; a tavaly bevezetett termékek 76 százaléka javulást mutatott. 

Nagy sikerek a szén-dioxid-kibocsátás területén is

2005-höz képest 2017-ben 73 százalékkal csökkentette üzemeinek és elosztó központjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben ugyanebben az időszakban 33 százalékkal nőtt a termelése. Ezen kívül 2017 végére a csoport 24 ipari telephelye lett teljesen szén-dioxid-semleges.

Ezt a kivételes eredményt a CDP is elismerte. 2017-ben, egymás után már a második évben, több mint 3000 értékelt vállalatból a L’Oréal a világ azon két vállalata közé tartozott, amely az elérhető legjobb AAA-minősítést kapta a CDP által értékelt következő három fontos területen: éghajlatváltozás elleni küzdelem, a vízhiány kérdésének kezelése és az erdőirtás csökkentése.

A L’Oréal teljesítményére a Newsweek amerikai üzleti magazin is felhívta a figyelmet. A L’Oréal 89,9 százalékkal a magazin 2017. évi Green Ranking listájának első helyét foglalta el, amely 500 nemzetközi vállalat között a legjobb teljesítmény.

A L’Oréal a Science Based Targets kezdeményezés keretében új kötelezettségeket vállalt 2030-ig az éghajlatváltozás elleni küzdelem, illetve a szén-dioxid csökkentése terén is.

A vállalat célja, hogy a teljes üvegházhatást okozó gázok kibocsátását 2016-hoz képest 25 százalékkal csökkentse, vagyis azt a mennyiséget, amelyet a L’Oréal bocsát ki, illetve amelyet közvetve bocsátanak ki a beszállítók vagy a fogyasztók a termékek használata során. 

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Ez az igazi harc, a lifeprojekt »

4IG 583 (-1,19 ) AKKO Invest 488 (0,41 ) ALTEO 866 (1,41 ) APPENINN 372 (0,54 ) AutoWallis 108 (-1,38 ) CIGPANNONIA 188 (1,62 ) CSEPEL 460 (2,22 ) CyBERG 1600 (6,67 ) DM-KER 4500 (5,88 ) Duna House A 3790 (-0,26 ) EMASZ 31000 (-0,64 ) ENEFI 405 (-0,98 ) KULCSSOFT 2880 (0,70 ) MASTERPLAST 762 (0,79 ) MOL 2644 (1,61 ) MTELEKOM 456 (0,66 ) NORDTELEKOM 48 (0,31 ) NUTEX 39 (-1,53 ) OPUS 288 (-1,97 ) OTT1 210 (-0,24 ) PANNERGY 752 (0,80 ) RABA 1140 (1,79 ) RICHTER 7060 (1,00 ) SET Group 102 (0,99 ) TAKAREK 504 (0,80 ) WABERERS 1100 (1,38 )