Környezettudatosságból ötös - bizonyított a L'Oreal

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

A L'Oréal közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A "Sharing Beauty with All" program eredményei komoly előrelépést tükröznek a fenntartható innováció és a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.

„2017-ben újra bebizonyítottuk, hogy a gazdasági sikerek és a környezeti teljesítmény kéz a kézben jár” - mondta a csoport vállalati felelősségvállalásért felelős vezetője

„Szeretnénk bebizonyítani, hogy a felelős fejlődés nem csak lehetséges, de szükséges is, a fenntarthatóság pedig a jövőt alakítja” - tette hozzá Alexandra Palt.

Tanulj a tőzsdén kereskedni 21 nap alatt! Kérd az INGYENES videóidat még ma! (A kereskedés kockázatos.) (x)

Egyedülálló kezdeményezés 

A Fast Company amerikai üzleti magazin minden évben elismeri azokat az ötleteket, amelyek hosszútávú, rendszerszintű változásokat eredményeznek, vagy valamilyen égető problémára nyújtanak megoldást.

A L’Oréal SPOT (Sustainable Product Optimisation Tool) projektje megkapta a World Changing Ideas (világmegváltó ötletek) díjat. A SPOT egy olyan értékelési eszköz, amelyet a L’Oréal azért fejlesztett ki, hogy mérje a kozmetikai termékek környezeti és társadalmi hatásait.

Az eszköz a termék életciklusának minden szakaszát vizsgálja, a fejlődést négy területen követi végig: csomagolás, a termék ökológiai lábnyoma, összetevők forrása és a termék társadalmi haszna.

A projekten 2014 óta dolgoztak a L’Oréal csapatai, amelynek eredményeként 2017-ben az új vagy megújított termékek 100 százalékánál alkalmazták a SPOT-ot; a tavaly bevezetett termékek 76 százaléka javulást mutatott. 

Nagy sikerek a szén-dioxid-kibocsátás területén is

2005-höz képest 2017-ben 73 százalékkal csökkentette üzemeinek és elosztó központjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben ugyanebben az időszakban 33 százalékkal nőtt a termelése. Ezen kívül 2017 végére a csoport 24 ipari telephelye lett teljesen szén-dioxid-semleges.

Ezt a kivételes eredményt a CDP is elismerte. 2017-ben, egymás után már a második évben, több mint 3000 értékelt vállalatból a L’Oréal a világ azon két vállalata közé tartozott, amely az elérhető legjobb AAA-minősítést kapta a CDP által értékelt következő három fontos területen: éghajlatváltozás elleni küzdelem, a vízhiány kérdésének kezelése és az erdőirtás csökkentése.

A L’Oréal teljesítményére a Newsweek amerikai üzleti magazin is felhívta a figyelmet. A L’Oréal 89,9 százalékkal a magazin 2017. évi Green Ranking listájának első helyét foglalta el, amely 500 nemzetközi vállalat között a legjobb teljesítmény.

A L’Oréal a Science Based Targets kezdeményezés keretében új kötelezettségeket vállalt 2030-ig az éghajlatváltozás elleni küzdelem, illetve a szén-dioxid csökkentése terén is.

A vállalat célja, hogy a teljes üvegházhatást okozó gázok kibocsátását 2016-hoz képest 25 százalékkal csökkentse, vagyis azt a mennyiséget, amelyet a L’Oréal bocsát ki, illetve amelyet közvetve bocsátanak ki a beszállítók vagy a fogyasztók a termékek használata során. 

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Várják a kreatív, innovatív nonprofit szervezeteket »

4IG 637 (-5,21 ) AKKO Invest 422 (-1,86 ) ANY 1370 (-0,36 ) APPENINN 381 (-1,80 ) AutoWallis 103 (-2,84 ) CIGPANNONIA 194 (1,57 ) CSEPEL 528 (2,33 ) EHEP 9400 (2,73 ) EMASZ 30000 (1,35 ) ESTMEDIA 135 (-1,17 ) FORRAS/T 1950 (-1,02 ) FUTURAQUA 99 (-1,00 ) GSPARK 4920 (-1,20 ) KPACK 21200 (-10,92 ) KULCSSOFT 3020 (0,67 ) MASTERPLAST 754 (0,27 ) MOL 2880 (-0,89 ) NORDTELEKOM 48 (1,27 ) NUTEX 53 (-5,71 ) OPUS 334 (1,21 ) ORMESTER 9900 (-1,00 ) OTP 15540 (-0,38 ) OTT1 243 (-2,61 ) PANNERGY 734 (-0,27 ) RICHTER 6245 (0,56 ) SET Group 95 (-2,06 ) TAKAREK 548 (-2,49 ) WABERERS 1180 (-0,84 ) ZWACK 17500 (-0,85 )