Mostantól még jobb MKB ügyfélnek lenni

| forrás:
MKB Bank Nyrt.
| szerző: | olvasási idő: kb. 1 perc

Az MKB mobilappot használó előminősített ügyfelek már okostelefonjuk néhány kattintásával hozzájuthatnak az egyszerűsített eljárás keretében igényelhető kölcsönhöz.

Az utóbbi években érezhetően erősödött hazánkban a digitális bankolás fejlettségi szintje, a koronavírus-járvány az ezzel kapcsolatos ügyféligényeket is erőteljesebbé tette. Ezt felmérve az MKB Bank a tervezettnél korábban tette elérhetővé az egyszerűsített eljárás keretében, fióklátogatás mellőzésével igényelhető papírmentes személyi kölcsönét. A fejlesztésnek köszönhetően az MKB mobilapplikációját használó előminősített ügyfelek néhány kattintással, okostelefonjuk segítségével juthatnak hozzá az előre elbírált, maximum 2 millió Ft kölcsönösszeghez.

A fejlesztésekből az MKB szinte minden területe kivette a részét. A bank már a szolgáltatás tervezési folyamataiba is bevonta ügyfeleit, ezzel is biztosítva azt, hogy olyan digitális megoldáshoz jussanak, amely ténylegesen a saját felhasználói igényeikhez igazodik. A szolgáltatás fejlesztése – az ügyfélélmény további növelése érdekében – szintén az ügyfelek visszajelzései alapján folytatódik tovább.

Az MKB felgyorsított digitális fejlesztési stratégiájának eredményeként került bevezetésre a közelmúltban a jelenleg 13 fiókban elérhető Digitális Ügyfélhívó Rendszer, valamint az MKB VideóBANK szolgáltatás, amely a lakossági és a vállalati ügyfelek számára egyaránt elérhető. A bank digitális szolgáltatásainak köre hamarosan újabb megoldásokkal bővül.

Random Capital
Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

OTP: kedvezőek a kilátások az év hátralevő részére »