Nagy változások jönnek a magyar sikerágazatban

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

A járműkövető rendszerek fejlesztésével foglalkozó WebEye Telematics Group a következő 5-10 évben jelentős átalakulást prognosztizál a logisztikai iparágban.

Változások

Magyarország jelentős szerepet tölt be a kontinentális közúti fuvarozásban; a KSH 2016-os adatai szerint közel félmillió tehergépjárművet regisztráltak a hazai piacon, amelynek fejlettségét mutatja, hogy a legtöbb szereplő már használ valamilyen telematikai rendszert. Így a WebEye 2018-as törekvései egyértelműen globális irányba mutatnak: Lengyelországban, Romániában és a balkáni államokban számítanak ugrásszerű, azaz akár 20 százalék fölötti növekedésre a logisztikai innováció területén.

Ezeket a piacokat már a legmodernebb, tabletre és mobilra tervezett megoldásokkal látják el a szereplők, amelyek már nem csak a diszpécserek és fuvarszervezők, de a sofőrök munkáját is megkönnyítik, miközben a felhasználói élményt sem szorítják háttérbe. Bevett gyakorlat a WebEye és a Waberer’s-Szemerey együttműködése során alkalmazott, ügyfelekhez kihelyezett szakmai tanácsadók alkalmazása is, ami még tovább növelheti a szállítmányozó cégek hatékonyságát.

A tervekre vonatkozóan Tóth Levente, a WebEye Telematics Group nemrégiben kinevezett nemzetközi kereskedelmi igazgatója. megjegyezte:„A következő években már várhatóan a legtöbb járműbe beépítik az adatgyűjtésre alkalmas hardvereket. A jövő abba az irányba mutat, hogy ezeket az adatokat hatékonyan összegyűjtsük, elemezzük és a big data technológián nyugvó szoftvereket fejlesszünk, folyamatokat vegyünk át a logisztikai láncból és végül, de nem utolsó sorban, a szolgáltatásainkkal – a költségoptimalizáláson túl – a felsővezetői döntéseket támogassuk.”

A WebEye a következő 5-10 évben jelentős átalakulást prognosztizál logiszitikai iparágban, amelynek hátterében az azonnal és bárhol elérhető információk, az ügyfelek által generált egyre növekvő adatigény és az ezekre választ adó hatékonyabb döntési folyamatok állnak.

Olvasta már? Veszély fenyegeti a magyar sikerágazatot?
A hazai szállítmányozási szektor kifejezetten koncentrált, néhány domináns szereplőnél jelenik meg a forgalom döntő hányada, és ebben nem várható változás 2018-ban sem. A szektor számára a legnagyobb kihívást a régiós szinten egyik legmagasabb üzemanyagköltség, illetve az egyre jelentősebb munkaerőhiány jelenti a következő időszakban.

Mérföldkövek

A WebEye cégcsoport közel 6000 új végpontot, azaz járművet és állomást vont be hálózatába 2017-ben, emellett bővítette mobilos és tableten elérhető flottakövetési szolgáltatásainak körét, megoldásait hozzáférhetővé tette a járművezetők számára is.

„Több fontos mérföldkövet hagytunk magunk mögött a múlt év során” – fejti ki Tóth Levente. „Lényeges lépés volt – többek között - a tachográf alapú külföldi napidíj riport bevezetése, a német PTV Grouppal kötött együttműködési megállapodásunk, amely speciális, logisztikai útvonaloptimalizálásra ad lehetőséget a WebEye szolgáltatásán belül, a Fan Courier román fuvarozó vállalat 1500 kamiont érintő tenderének megnyerése és Waberer’s-Szemerey Logisztikával kötött öt és fél éves stratégiai partnerségünk elindítása.”

Hirdetés
Szavazz!

Szegények pénze lesz az euró?

Nagyon úgy tűnik, hogy a három legszegényebb uniós tag is előbb vezeti be az...

Értelmetlen a légiforgalmi sztrájk?

Harmadik hetébe lépett a francia nemzeti légitársaság dolgozóinak sztrájkja,...

Forex szemináriumok

Tudtad, hogy ha megtanulsz egy pénzkezelési módszert a valószínűségre...

Lakáshitel-kalkulátor
Brexit

Londoni pénzügyi elemzők szerint a valószínűsíthető enyhe lassulás ellenére...

A korábbi piaci és elemzői várakozásokkal ellentétben nem...

Hirdetés
Csok

Kelet-Magyarországon fénykorát éli a CSOK

Budapesten a legkisebb a kedvezményt használók aránya.

Még mindig nő az érdeklődés a csok iránt

Érezhetően nőtt a családi otthonteremtési kedvezmény igényléseinek száma a...

Határokon át

Közel egymillió bevándorló kapott uniós állampolgárságot

Az új állampolgárok 88 százaléka az Unión kívülről érkezett.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

Miért éri meg kamionosként dolgozni? »

4IG 3440 (0,58 ) ALTEO 720 (0,70 ) ALTERA 785 (1,95 ) APPENINN 664 (-0,15 ) BIF 1920 (1,05 ) CIGPANNONIA 458 (1,67 ) CSEPEL 940 (-0,21 ) EHEP 1000 (19,76 ) ELMU 27200 (0,74 ) EMASZ 24000 (-0,83 ) ENEFI 180 (-1,64 ) ESTMEDIA 114 (1,34 ) FHB 586 (-5,33 ) FUTURAQUA 56 (-0,36 ) KONZUM 3180 (-0,62 ) MASTERPLAST 600 (0,84 ) MOL 2668 (-1,26 ) MTELEKOM 422 (0,60 ) NORDTELEKOM 45 (0,22 ) OPUS 709 (-0,14 ) ORMESTER 1520 (19,69 ) OTP 10560 (1,05 ) OTT1 290 (1,05 ) PANNERGY 738 (1,10 ) RICHTER 5530 (-1,16 ) SET Group 270 (-4,26 ) ZWACK 17250 (-1,15 )