Tovább terjeszkedik a Spar

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A SPAR franchise programhoz a csatlakozó töltőállomásokkal és boltokkal együtt már országszerte összesen 133 üzlet tartozik, amelyek mintegy 1500 embernek adnak munkát. Az üzletág éves forgalma meghaladja a 32 milliárd forintot. A SPAR Partner Program sikertörténete folytató

Nyerőszéria

„2012-ben, amikor az első magánkereskedővel leszerződtünk Móron, még senki nem gondolta, hogy a franchise rendszerünknek ekkora sikere lesz Magyarországon. Azóta bebizonyosodott, hogy a SPAR Partner Program népszerű és eredményes üzleti modell, hiszen ennek keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek:

széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják.

Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek” – mondta Maczelka Márk, a vállalat kommunikációs vezetője.

A bűvös 100

A SPAR franchise program égisze alatt megnyílt üzletek száma 2016 szeptemberében érte el a bűvös százat. A SPAR Magyarország jelenleg 109 magánkereskedővel áll szerződésben országszerte, akik összesen 133 üzletet működtetnek a partnerségi programban.

A SPAR továbbra is várja a magánkereskedők jelentkezését a franchise hálózathoz az ország bármely pontjáról. A 2016-os év különösen jelentős volt a hálózat bővülése szempontjából: összesen 43 új üzlet csatlakozott. 2017 első 8 hónapjában pedig 17 új taggal bővült az immár 133 üzletegységet tömörítő hálózat, amely mintegy 1500 embernek ad munkát országszerte. Az üzletág forgalma éves szinten meghaladja a 32 milliárd forintot.

Az integráció előnyei

A csatlakozás minden fél számára azonnali és kézzelfogható előnyökkel jár. Miközben a kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat, a SPAR csoport széles áruválasztékával, minőségi termékeivel és számos szolgáltatásával – például logisztikai, helyi és országos marketing, illetve informatikai támogatás – segíti őket.

A kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba ugyanakkor a helyi lakosság számára is kedvező, hiszen a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen bővül, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően.

Bővülés

A SPAR Magyarország pedig mindazon előnyöket, amelyekkel a hálózathoz csatlakozó kiskereskedők által üzemeltetett boltok rendelkeznek – például a kiszolgálás minősége, a vevőismeret, a vásárlókkal való személyes kapcsolat – hosszabb távon beépíti az üzleti kultúrájába, tovább emelve annak színvonalát.

A franchise hálózat bővítése az elkövetkező időszakban is napirenden szerepel a SPAR Magyarország életében, további üzletnyitások várhatóak az év hátralévő részében, illetve jövőre is.

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Kaposváron és Törökbálinton lép egyet a SPAR »

4IG 932 (0,32 ) AKKO Invest 442 (-1,78 ) APPENINN 400 (1,27 ) AutoWallis 112 (2,75 ) BIF 309 (-0,32 ) CIGPANNONIA 221 (1,15 ) CSEPEL 588 (3,16 ) CyBERG 1550 (-6,06 ) ELMU 34400 (0,58 ) EMASZ 31200 (-0,64 ) ENEFI 437 (4,05 ) ESTMEDIA 148 (3,06 ) FORRAS/OE 1660 (19,42 ) FUTURAQUA 113 (-3,59 ) GSPARK 5000 (0,40 ) KULCSSOFT 1700 (19,72 ) MASTERPLAST 744 (0,54 ) MOL 2976 (1,92 ) MTELEKOM 442 (0,45 ) NORDTELEKOM 50 (-5,28 ) NUTEX 55 (-1,43 ) OPUS 296 (-1,20 ) ORMESTER 7200 (-3,36 ) OTP 14270 (0,85 ) OTT1 253 (-0,59 ) PANNERGY 740 (-0,80 ) RICHTER 5950 (0,34 ) SET Group 122 (-3,79 ) TAKAREK 560 (-1,06 ) WABERERS 1235 (-0,80 ) ZWACK 17600 (0,28 )