Új partnere lett a Tescónak

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 2 perc

Új partneri megállapodást jelentett be a Tescóval a dunnhumby, a világ vezető vásárlói adatokat elemző vállalata. A dunnhumby egy új, innovatív szolgáltatást kínál a Tesco szállítóinak; a Connect Media vásárlóiviselkedés-elemzésén alapuló, teljeskörűen mérhető kiskereskedelmi médium. A Connect Media támogatásával létrejövő marketingkampányok, az adatelemzés tudományának legújabb fejleményeire támaszkodva, fokozzák a vásárlási élményt, növelve az értékesítést és a márka iránti lojalitást.

Vásárlóiviselkedés-elemzésén alapuló elérések

2018. január 1-jétől a Connect Media from dunnhumby kezeli a Tesco Magyarország kiskereskedelmi médiáját (POS, hosztesz akciók és online média). A ma bejelentett új partnerség kibővíti a már létező együttműködést az árak, promóciók, választék és elérhetőség, valamint a Clubcard területén.

A márkák ezentúl a Connect Media egyedülálló azon képességére támaszkodhatnak, hogy – a közép-kelet-európai régióban több mint 6 millió Tesco klubkártya-tulajdonos vásárlói viselkedésén alapuló elemzés alapján – megtervezze, végrehajtsa, mérje és elemezze a kampányaik hatását a vásárlókra.

Hatékony eszköz a szállító partnerek számára

Egy kipróbált és tesztelt üzleti modellről van szó: a Tesco korábban sikeres együttműködést indított el a kiskereskedelmi média területén a dunnhumby-val az Egyesült Királyságban, Írországban és Thaiföldön, arra a 25 éves tanácsadói örökségre építve, mely alatt úttörő szerepet játszott az adatelemzésen alapuló fogyasztói magatartás megértésében és a vevői elégedettség növelésében. 

Az elmúlt négy évben a dunnhumby 2 865 eladáshelyi kampányt hajtott végre a Tesco egyesült királyságbeli üzleteiben. A Connect Media thaiföldi bevezetése óta eltelt két évben a dunnhumby több mint ezer kampányt szervezett kétszáznál is több márka és azok ügynöksége számára, 18.5 milliárd elérést generálva és több mint 24 millió új vásárlót szerezve ezen márkáknak.

„A Connect Media elindítása lehetővé teszi számunkra, hogy ügyfeleinket hatékony, több csatornában megjelenő kampányokkal támogassuk, „középpontban a vásárló” megközelítéssel. Azzal, hogy az adatelemzés és az innováció erejét az ügyfeleink kezébe helyezzük, a márkák képesek lesznek elérni azokat az embereket, akik valóban megveszik a termékeiket, mérhetik a médiatevékenységüket, ezzel segítve a későbbi kampányok optimalizálását és a lojalitás növelését” – mondta Stephen Russell, a dunnhumby közép-európai vezérigazgatója.

Kimutatható eredményesség

A Connect Media az in-store eszközök, hosztesz aktivitások, online megjelenések, direct mailing-ek kínálatával lehetőséget nyújt a márkáknak integrált marketingkampányok kivitelezésére a vásárlói útvonal minden pontján. 

A Connect Media által a különböző piacokon tervezett és végrehajtott kampányok bizonyítottan magas hatékonyságúak. A megfelelően célzott áruházi elérés és a vásárlói viselkedést elemző eszközök gondos társításával a márkák számottevő forgalomnövekedést és magas vásárlónkénti megtérülést (ROC) képesek elérni.

A kiskereskedelmi médiakampány, összehasonlítva a televízióval és a nyomtatott médiával, bizonyítottan költséghatékony módja a fogyasztók elérésének (néhány thaiföldi Connect Media kampány akár háromszor olyan hatékonynak bizonyult, mint a TV és tizenkilencszer annyira, mint a print).

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Csalók élnek vissza a Tesco nevével »

4IG 930 (0,11 ) AKKO Invest 446 (-0,89 ) APPENINN 400 (1,14 ) AutoWallis 111 (1,83 ) BIF 309 (-0,32 ) CIGPANNONIA 221 (1,15 ) CSEPEL 588 (3,16 ) CyBERG 1560 (-5,45 ) EHEP 8400 (-5,08 ) ELMU 34400 (0,58 ) EMASZ 31200 (-0,64 ) ENEFI 438 (4,29 ) ESTMEDIA 149 (3,33 ) FORRAS/OE 1660 (19,42 ) FUTURAQUA 112 (-4,44 ) GSPARK 5000 (0,40 ) KULCSSOFT 1700 (19,72 ) MASTERPLAST 744 (0,54 ) MOL 2974 (1,85 ) MTELEKOM 442 (0,34 ) NORDTELEKOM 50 (-5,47 ) NUTEX 54 (-2,86 ) OPUS 294 (-1,93 ) OTP 14280 (0,92 ) OTT1 256 (0,59 ) RICHTER 5950 (0,34 ) SET Group 122 (-3,79 ) TAKAREK 560 (-1,06 ) WABERERS 1235 (-0,80 ) ZWACK 17600 (0,28 )