Új vezető az Unilever élén

| forrás:
NOGUCHI PORTER NOVELLI
| olvasási idő: kb. 1 perc

Alberto Di Leót nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává, aki egyben a kelet-európai régióért felelős vezetői csapat tagja is lesz. A szakember az ügyvezetői poszton Regina Kuzminát váltja. A vállalat tavaly közel a másfélszeresére növelte adózás előtti eredményét.

Alberto Di Leo széleskörű tapasztalatokkal gazdagítja  a helyi leányvállalatot. Az Unileverhez 1997-ben  csatlakozott Olaszországban, azóta – végigjárva a globális szervezet ranglétráját – számos pozíciót töltött be a marketing területén, Észak-Amerikától kezdve az Egyesült Királyságon át egészen Hollandiáig. Az elmúlt három évben az európai jégkrém- és teaüzletág vezetőjeként 20 ország piacaiért volt felelős.

Új pozíciójában Alberto Di Leo Magyarország, valamint a három országot (Horvátország, Szlovénia és Bosznia-Hercegovina) felölelő Adria régió piacaiért felel.„Nagyon örülök annak, hogy egy ilyen nagyszerű ország gyönyörű fővárosába, Budapestre költözhetek a családommal. Megtiszteltetés számomra, hogy egy rendkívül sikeres csapathoz csatlakozhatom és építhetek az eddig elért kiváló eredményekre. Az ikonikus helyi márkákból, amilyen például a Baba is, valamint a Domestoshoz hasonló erős nemzetközi brandekből álló portfólió teszi lehetővé számunkra azt, hogy minden nap hozzájáruljunk több millió magyar életminőségének javításához. A jégkrém-üzletágban eltöltött hosszú évek alatt megtanultam, hogy ha nem is vagyunk képesek ‘megmenteni a világot’ nap mint nap, cselekedeteink révén jobbá tehetjük a körülöttünk élők életét – legyen az egy mosolynak vagy egy jégkrémnek köszönhető” – mondta az új ügyvezető igazgató.

Alberto Di Leo az International School of London hallgatója volt, majd a római Luiss Egyetemen marketingesként szerzett diplomát. Nős, három lány édesapja – gyermekei is izgatottan várják már az augusztusi költözést Budapestre.

Tavaly az Unilever Magyarország Kft. nettó árbevétele 8 százalékkal 107,1 milliárd forintra nőtt, ezen belül a belföldi értékesítés nettó árbevétele 7,4 százalékkal 78,9 milliárd forintra, az exportértékesítés nettó árbevétele pedig közel 10 százalékkal 28,2 milliárd forintra emelkedett. Az adózás előtti eredmény (nyereség) meghaladta a 4,3 milliárd forintot, ami közel másfélszerese az egy évvel korábbinak.

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Új elnök jöhet a BÉT élére »

4IG 1120 (1,82 ) AKKO Invest 25400 (1,60 ) ALTE2 748 (1,91 ) ALTEO 750 (2,18 ) ANY 1340 (-0,37 ) APPENINN 474 (-1,15 ) AutoWallis 122 (14,62 ) BIF 303 (-0,66 ) CIGPANNONIA 375 (-0,27 ) Duna House A 4100 (1,99 ) EHEP 5100 (2,00 ) ELMU 27800 (-2,11 ) EMASZ 24400 (-0,81 ) ENEFI 466 (0,43 ) ESTMEDIA 82 (-3,32 ) FUTURAQUA 76 (1,33 ) GSPARK 3730 (-1,06 ) KONZUM 213 (3,65 ) MOL 3166 (0,64 ) MTELEKOM 423 (0,36 ) NORDTELEKOM 42 (6,00 ) NUTEX 28 (-0,36 ) OPUS 430 (2,78 ) OTP 12000 (-0,17 ) OTT1 198 (-2,36 ) PANNERGY 706 (-0,56 ) RABA 1195 (0,84 ) RICHTER 5110 (-2,48 ) SET Group 504 (0,20 ) WABERERS 1100 (11,11 ) ZWACK 17650 (0,86 )