A fiatalok vezetőként is megállják a helyüket

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

Több mint félezer fiatal vett részt idén az NN Biztosító InsuRace nevű üzleti szimulációs versenyén, ahol a jelentkezőknek egy biztosítótársaság vezetőjeként kellett - több döntési szempontot is mérlegelve - helytállniuk. A 2016-os első megmérettetést követően, az idei volt a második alkalom, hogy az NN Biztosító meghirdette a versenyt az EcoSimmel közreműködve.

Az innovatív, a valós körülményeket a lehető leghűbben visszaadó InsuRace versenyen a résztvevőknek egy biztosító vezetőjeként kellett helytállniuk, több szempontnak is megfelelve a társaság irányítása során.

A kezdeményezés sikerét mutatja, hogy az idei versenyt az elsőnél is jóval nagyobb érdeklődés övezte: 173 csapatban összesen 519 diák, illetve frissen végzett közgazdász indult el a megmérettetésen.

Problémaelemzés és javaslatok bemutatása

A Budapesten megrendezett döntőbe jutott 10 csapatnak a biztosítási szimulációs feladatokon kívül egy prezentációt kellett készítenie, amely – problémaelemzés, és konkrét javaslat bemutatásával együtt – arra ad választ, hogy hogyan lehet a fiatal korosztályt meggyőzni az időben elkezdett öngondoskodás, a nyugdíjas évekre való felkészülés fontosságáról. 

"Az InsuRace célja változatlanul az, hogy ismertebbé tegyük az NN márkát a fiatalok körében, játékos formában megismertessük a korosztályt egy nemzetközi hátterű biztosító működésével, és – nem utolsó sorban – kedvet csináljunk ahhoz, hogy a tehetséges fiatalok a pénzügyi szektorban helyezkedjenek el" -  nyilatkozta Tóth Lajos, az NN Biztosító HR igazgatója.

"Kifejezetten inspirálóak azok a perspektívák és ötletek is, amelyeket a részvevők a projektfeladatok bemutatása során osztanak meg velünk. A verseny nem titkolt célja emellett az utánpótlás biztosítása is: ebből a szempontból figyelemre méltó, hogy a tavalyi versenyzők közül már többen is alkalmazásban állnak az NN Biztosítónál" - hangsúlyozta a szakember.

Figyelemfelkeltés szimulációval

A HR igazgató hozzátette: az NN Biztosító a jövőben is él majd az üzleti szimuláció eszközével a kiválasztásnál, és változatlanul kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltse a pénzügyi szektor iránt.

„A visszajelzések alapján a szimulációs szakmai tréningmódszer népszerű a résztvevők körében, mivel játékos, interaktív, learning by doing módon tanulnak a játékosok” – mondta Orova Balázs, az EcoSim szakértője.

Kiemelte, a résztvevők motivációja erős, hiszen csapatban, közös célokért, játékos versenykörnyezetben dolgoznak, felsővezetői szerepben, ami általában új nekik, ezáltal az egész érdekes kihívást is jelent számukra.

Orova Balázs szerint a szimulációs tréninget elsősorban pénzügyi, kereskedelmi és FMCG profilú vállalatok szerveznek Magyarországon, és az utánpótlás-kutatáson kívül elsősorban a teljes vállalati működés és a piac megismerésére, a stratégiai döntéshozatal fejlesztésére, és az eredményszemlélet fejlesztésére alkalmazzák, de kiváló csapatépítő program is.

Hirdetés
Szavazz!

Szegények pénze lesz az euró?

Nagyon úgy tűnik, hogy a három legszegényebb uniós tag is előbb vezeti be az...

Értelmetlen a légiforgalmi sztrájk?

Harmadik hetébe lépett a francia nemzeti légitársaság dolgozóinak sztrájkja,...

Forex szemináriumok

Tudtad, hogy ha megtanulsz egy pénzkezelési módszert a valószínűségre...

Lakáshitel-kalkulátor
Brexit

Londoni pénzügyi elemzők szerint a valószínűsíthető enyhe lassulás ellenére...

A korábbi piaci és elemzői várakozásokkal ellentétben nem...

Hirdetés
Csok

Kelet-Magyarországon fénykorát éli a CSOK

Budapesten a legkisebb a kedvezményt használók aránya.

Még mindig nő az érdeklődés a csok iránt

Érezhetően nőtt a családi otthonteremtési kedvezmény igényléseinek száma a...

Határokon át

Közel egymillió bevándorló kapott uniós állampolgárságot

Az új állampolgárok 88 százaléka az Unión kívülről érkezett.

Hirdetés
Ezt olvasta már?

A fiatalok menthetik meg a mezőgazdaságot »