Ezzel a módszerrel könnyebben célba érne minden vállalkozás

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A kapcsolati tőke megosztásának professzionális gyakorlata egyre nagyobb erővel hódít az üzleti életben. "Az új piacok, új ügyfelek megszerzésére irányuló első lépések megtételekor a mai világban egyre kevésbé számít, hogy mennyit tudsz, sokkal inkább az, hogy kiket ismersz és milyen jól, és hogy ők ajánlanak-e téged" - mondja Avidor András, aki 10 évvel ezelőtt egy szokatlan üzleti gyakorlatot hozott el Magyarországra.

Az azóta dinamikusan növekvő BNI Magyarország igazgatója tapasztalataival járult hozzá a megbízható üzleti kapcsolatok kiépítését támogató online eszköz, a kapcsolati tőke láthatóvá tételét és anonim megosztását biztosító online megoldás, a SCOUT létrehozásához.

Mi ez?

A magyar vállalkozók és magyar fejlesztők által kialakított alkalmazás lehetővé teszi a tudatos networking mellett elkötelezett üzletemberek legjobb és legerősebb kapcsolatainak hatékony megosztását, így 20-30 százalékkal képes növelni a minőségi ajánlások számát.

A hazai fejlesztésű – és a BNI tagjai számára immár 2 éve hozzáférhető – rendszer iránt a határon túlról is több komoly érdeklődés érkezett már. A rendszer használói kétezernél több élő kapcsolat között tallózhatnak, igényekhez és üzleti céljaikhoz igazodva, és célzottan kérhetnek ajánlásokat egymástól.

"Mint egy felderítő mesterlövész: bemész, kinyitod, körülnézel, hogy mit kínálnak, és eldöntöd, hová célzol, kinek a kapcsolataihoz szeretnél eljutni" – mondja Ferling József, a BNI Magyarország kommunikációs igazgatója.

A legeredményesebb marketinggyakorlat

A networking a kölcsönösség és a tudatosság miatt lett a mai kor egyik legeredményesebb marketinggyakorlata. A másik fél ismeretén és segítésén alapuló bizalmi kapcsolatok által egyre több ajtó nyílik meg mindenki előtt.

A SCOUT, amely a Sharing Circle of Unique Trust szlogen rövidítése, egyedülálló és dinamikusan növekvő tartalommal, online módon biztosítja, hogy senki ne jöjjön zavarba, és hogy a lehető leghamarabb eljusson álmai ügyfeléhez.

Még mindig a kapcsolati tőke a siker egyik legfontosabb tényezője
Aki ad, az nyer! Nemcsak jól hangzik, hanem pénzben is kifejezhető bevételt biztosít azok számára, akik üzleti, vállalkozói gyakorlatukban következetesen alkalmazzák ezt a gyakorlatot. Az idei év első 6 hónapjában a 25 milliárdot is meghaladta az a forgalom, amit a legnagyobb networking szervezet tagjai egymásnak nyújtott ajánlásaikkal segítettek elő - áll a BNI Magyarország közleményében.

Ezt olvasta már?

Miért nem vállalkoznak a fiatalok? »