Kapcsolatok nélkül nem lesz sikeres a céged

| forrás:
TF-információ
| olvasási idő: kb. 1 perc

A kapcsolati tőkemegosztás profi gyakorlata egyre nagyobb erővel hódít Magyarországon. Ma már akár Üzlet 2.0-nak is nevezhető mindaz, ami a világ és hazánk legnagyobb networking szervezetének csoportjaiban a magyarországi üzleti gyakorlatban is egyre markánsabban megjelent. folyik. A BNI (Business Network International) legfiatalabb csoportja novemberben nemzetközi elismerést is kiérdemelt - tudtuk meg a BNI Magyarországtól.

Informális együttműködés

Magyarországon immár ezernél több, ebből az északnyugat magyarországi régióban (Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom megyék mellett Budaörsön, Szentendrén, valamint Tatabányán és Pilisvörösváron) 150 sikeres vállalkozó, üzletember találkozik egymással heti rendszerességgel, hogy a gyakorlatba ültesse az „Aki ad, az nyer!” gondolat szellemiségét.

A világszerte dinamikusan fejlődő szervezet „Hall of Fame” elismerését azok az üzleti csoportok kapják, amelyek az indulás hónapjában elérik a 35 fős aktív taglétszámot. Idén a magyar üzleti közösségek sikerétől volt hangos a kelet-közép-európai régió: májusban a szekszárdiak, júniusban az észak-budaörsiek, októberben pedig a szentendreiek is feliratkoztak a legdinamikusabban növekvő csoportok listájára.

Másfajta felfogásra van szükség

„Ezek az üzletemberek megértették, hogy az újfajta üzleti gondolkodás sikeres elterjesztése érdekében először növekedni kell, vagyis széles kapcsolati bázist kell kialakítani, és csak utána, erős bizalmi környezetben jöhet az üzletelés – árulja el Andricza Zsuzsanna, a BNI Északnyugat-Pest megyei régióigazgatója.

Hozzátette, hogy 2015-ben Magyarországon 16 milliárd forintot meghaladó értékben közvetítettek egymásnak üzleti ajánlásokat a BNI-tag vállalkozók, Budaörsre és Szentendrére is olyan profi gondolkodású üzletembereket hívtunk meg, akik az együttműködésben rejlő lehetőséget, és a saját aktivitásukat is hozzáadták a csoport dinamikus növekedéséhez.