Hódít az online vásárlás, a nagybevásárlások terén is

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

Az online vásárlás térhódítása hihetetlen mértékben átalakítja az elmúlt 20-25 évben Magyarországon kialakult, havi egy-két nagybevásárlással működő vásárlási szokásokat - mondta a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) kereskedelmi tagozatának elnöke csütörtökön az M1 aktuális csatornán.

Krisán László hozzátette: az online vásárlás évente kétszámjegyű növekedést produkál folyamatosan, ezzel szemben a hipermarketek bevétele csupán 0,5-1 százalékkal bővül évente. Egyre többen választják a kisebb, úgynevezett kényelmi boltokat is, aminek a személyi kapcsolat az elsődleges oka - mutatott rá. Az internetezők 90 százaléka vásárol is a felületen, ezért a bevásárlóközpontok a vevők bevonzása érdekében egyre inkább élményközpontúvá próbálnak válni - mondta Krisán László.

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Magyarország az öreg autók kánaánja »