Nőtt a Hermés luxusmárka tavalyi bevétele

| forrás:
mti
| olvasási idő: kb. 1 perc

A Hermés francia luxusmárka tavalyi bevétele 7,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit és 5,966 milliárd eurót tett ki - közölte a párizsi székhelyű divatcég.

A Hermés eladásai valamennyi fontosabb piacán nőttek: Franciaországban 6,3 százalékkal, Európa többi részén 6 százalékkal, Japánban 4,4 százalékkal, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig - Japánt leszámítva - 10,1 százalékkal emelkedtek.

A bőrtermékek és lószerszámok eladása 6,3 százalékkal, 2,976 milliárd euróra nőtt. Ez a termékcsoport adta a Hermés teljes eladásainak csaknem a felét. A konfekció és kiegészítők eladásából származó bevétel 0,5 százalékkal, 536,9 millió euróra, a parfümeladás 8,4 százalékkal, 311,7 millió euróra, a karórák értékesítése 7 százalékkal, 168,6 millió euróra nőtt.

A Hermés március 20-án ismerteti tavalyi eredményének a részleteit. A Hermés árfolyama pénteken, röviddel 12 óra után 1,19 százalék pluszban állt a párizsi tőzsdén, amelynek az irányadó mutatója 0,06 százalék erősödést jelzett csütörtöki záróértékéhez képest.

Hirdetés
Lakáshitel-kalkulátor
Hirdetés
Ezt olvasta már?

Októberben is nőtt az ipari termelés »